KİTABIN ADI : Kurumsal Reklamcılık
 YAZARI : Dr. Nilüfer Canöz
 BASIM YILI : Nisan 2016
 ISBN : 978-605-9269-20-9

Kurumsal reklamlar, belirli bir ürün yerine işletmeye yönelik iyi duyguları geliştirmeye, satışları artırmaya ve işletmenin ilişkide bulunduğu çeşitli gruplarla ilişkilerini iyileştirmeye hizmet eden, işletmenin kendisini konu alan reklamlardır. Günümüz modern işletmeleri oluşturmak istedikleri imaj doğrultusundaki kurumsal mesajları, kurumsal reklamlar aracılığıyla vermektedirler. Mesajı, medyanın kontrolünden alan ve işletmenin mesaja kontrolüne imkân veren bir uygulama olan kurumsal reklamcılık, her türden işletmenin gün geçtikçe daha yoğun şekilde kullandığı bir halkla ilişkiler uygulamasıdır. Konsept, genel promosyon, iyi niyet, imaj, dava, kişisel, sorumluluk, kamu hizmeti, kimlik, toplumsal içerikli, finansal, şemsiye ve halkla ilişkiler reklamcılığı gibi farklı isimlerle de anılmaktadır.