KİTABIN ADI : Hizmet Sektöründe Kurumsal İmaj Algısı
 YAZARI : Nilüfer Canöz
 BASIM YILI : Aralık 2015
 ISBN : 978-605-9269-08-7

İmaj, çok eski zamanlardan beri insanların ve kuruluşların oluşturmak için çaba harcadıkları, oluşmasını arzuladıkları etkileyicilerin başında gelmektedir. Özellikle, hizmet sektöründe faaliyette bulunan kuruluşlar farklılaşmak, tercih edilen olmak, kolay kredi bulabilmek, hisse değerlerini artırmak ve rekabette üstünlük sağlayabilmek için imaj oluşturmanın gerekliliğini hissetmektedirler. Bu nedenle günümüzde kurumsal imaj oluşturma çabaları daha bilinçli, daha istekli ve daha gayretli yapılmayı gerektirmektedir…

SUSUZLUK HİÇ BİR ŞEY İMAJ HERŞEYDİR…!